Google va personaliza grafica din Play Store in functie de tara
Google a lansat astazi pe blogul dezvoltatorilor Android ca grafica pentru listarea din Play Store va fi personalizata in functie de locatia utilizatorului. Nu este un secret ca Google Play se extinde rapid pentru a ajunge in cat mai multe noi tari. Parte din strategia expansiunii pe noi piete este targetarea materialelor promotionale pentru tara pe care o tinteste.
Impreuna cu traduceri localizate ale aplicatiilor si descrierilor, dezvoltatorii pot acum folosi grafica diferita si materiale promotionale in functie de tara din care utilizatorul acceseaza Play Store. De exemplu, acestai pot oferi pagini diferite pentru tari sau regiuni, in functie de sarbatorile religioase dintr-o anumita perioada (Anul Nou Chinezesc, sarbatorile indiene etc), sau pot oferi grafica specifica si text tradus in regiunile care suporta aceasta optiune.
Google noteaza in postare ca doua treimi din veniturile obtinute in Google Play vin acum din afara Statelor Unite ale Americii, asa ca a devenit clar pentru dezvoltatori ca este un lucru care trebuie luat in considerare.